loading...
هواداران ریکاردو کاکا
kaka بازدید : 2905 چهارشنبه 1393/04/11 نظرات (0)


من با گوش دادن به کنفرانس مطبوعاتی 12 سال افتخار و قهرمانی کاکا را لمس کردم ....
اولین بار که من او را ملاقات کردم تازه فوتبال حرفه ای را آغاز کرده بود و پس از حضور در میلان دلهای همه را فتح کرد از پیر تا جوان گرفته ، خارج از تمام مرزهای دینی و سیاسی  

بعد از 6 سال حضور در میلان به رئال رفت و 4 سال تجربه کسب کرد و بار دیگر به میلان بازگشت ....
و امروز من بی نهایت شادم که به شهر خود بازگشتیم و مشتاق دیدن بازیهای همسرم در سائوپائولو هستم .بچه های ما در اینجا در کنار خانواده بزرگ میشوند و من هنوز احساس میکنم در خواب هستم 

من خدا را شکر میکنم که این افتخار را داشتم که لذت حضور در کنار کاکا را حس کنم . تبریک به کاکا تمام عشق و زندگی من 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به روزترین وبلاگ هواداران کاکا. جدیدترین اخبار و عکس های ستاره ی برزیلی جدیدترین اخبار کاکا در اورلاندو سیتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اخبار
    اخبار ریکاردو کاکا

    گالری عکس

    عکس های ریکاردو کاکا

    والپیپرهای ریکاردو کاکا

    عکس بازی های کاکا


    ویدئو
    ویدئو و کلیپ های کاکا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 1,382
  • بازدید کلی : 124,991