loading...
هواداران ریکاردو کاکا
kaka بازدید : 475 پنجشنبه 1393/04/12 نظرات (0)



"پس از پایان رقابت های فصل گذشته من سه گزینه پیش روی خود داشتم، ماندن در میلان، حضور در لیگ برزیل و یا پیوستن به لیگ حرفه ای ام‌‌ال‌اس؛ این درست است که از لحاظ مالی قرارداد خوبی بسته ام اما اهداف من از حضور در اینجا چیزی فراتر از پول است."

وی اضافه می کند: "من می توانستم با تیم دیگری قرارداد ببندم که پول بهتری می دهد، ولی با خودم فکر کردم که من شش سال در میلان، چهار سال در مادرید و نه سال در برزیل فوتبال بازی کرده ام؛ پس مسلما به دنبال چالشی جدیدتر بودم و بهمین خاطر ام ال اس را انتخاب کردم."

وی که سابقه قهرمانی در اسپانیا و ایتالیا را دارد و همچنین لیگ قهرمانان و جام جهانی را هم فتح کرده در مورد حضورش در این تیم و مشورت با بکام هم توضیحاتی داده و می‌گوید: 

"دیگائو (برادر کاکا) و دیوید (یکام) هم در این لیگ بازی کرده اند و من برای پیوستن به اورلاندو با آنها مشورت کرده ام و پس از مشورت با آنها بهترین تصمیم را گرفتم؛ در حال حاضر می دانم که نه خیلی جوان هستم و نه به سن بازنشستگی رسیده ام، پس تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا از فوتبال لذت ببرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به روزترین وبلاگ هواداران کاکا. جدیدترین اخبار و عکس های ستاره ی برزیلی جدیدترین اخبار کاکا در اورلاندو سیتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اخبار
    اخبار ریکاردو کاکا

    گالری عکس

    عکس های ریکاردو کاکا

    والپیپرهای ریکاردو کاکا

    عکس بازی های کاکا


    ویدئو
    ویدئو و کلیپ های کاکا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 1,403
  • بازدید کلی : 125,012